KELIAUTOJŲ ĮSPŪDŽIAI: įspūdingi Norvegijos kalnai!

Sveiki, esu Dovilė, Tedo.lt komandos dalis, ir noriu pasidalinti savo kelionės Norvegijos kalnuose įspūdžiais, kurie dar ilgai išliks mano atmintyje!

Keliavome 2018 m. birželio mėnesį. Mūsų kelionė prasidėjo mieste Mosse, o kelionės tikslas buvo krioklys VØRINGSFOSSEN. Kadangi pamatyti šį krioklį vykome jau antra kartą, tai jau žinojome visą maršrutą. Taip pat žinojome, kad prieš akis laukia ilga ir varginanti visos dienos kelionė, kurios maršrutas vedė įvairiausiais vingiuotais kalnų keliukais ir tą dieną iš viso nuvažiavome apie 800 km. Taip pat pasiruošėme pietus iš namų, nes kalnuose tikrai nėra kavinių, kuriose galima sustoti pasistiprinti. Visų pirma turėjome persikelti su keltu į kitą miestą, kas jau yra šiokia tokia pramoga. Kadangi keliavau su tėvais, tai buvau įsitaisiusi patogiai ant galinės sėdynes ir galėjau stebėti besikeičiančius vaizdus. Nemažai laiko važiavome įvairiais miesteliais, kol pagaliau pradėjome matyti daugiau kalnų, ežerų, kas tikrai džiugino mūsų akis. Po keletos valandų važiavimo, visai netikėtai pamatėme sraunią kalnų upę, todėl privalėjome sustoti ir ja pasigrožėti, įsiaimžinti. Įsiamžinę, sėdome atgal į mašiną ir važiavome toliau iki kol išalkome. Radome gražią vietą kalnuose, kur sustojome papietauti. Juk ne kiekvieną dieną gali pietauti kalnuose ar ne? Todėl, kol pietavome, galėjome mėgautis gražiausiais kalnų vaizdais. Po skanių pietų sėdome atgal į automobilį ir judėjome toliau link tikslo. Privažiavome dar vieną labai gražią vietą, kur vieni žmonės stojo tiesiog pailsėti, pastatyti akmenukų bokštą (jų ten begalės), o kiti pasigrožėti ežerą, apsuptą kalnų ir jų snieguotų viršūnių. Truputį prasimankštinę važiavome toliau. Ir po kelių valandų važiavimo vingiuotais kalnų keliukais, grožintis kalnais, upėmis ir ežerais, pagaliau privažiavome savo kelionės tikslą – VØRINGSFOSSEN. Vaizdo, kurį matėme, neįmanoma perteikti nuotraukose ar filmuotoje medžiagoje. Tai krioklys esantis slėnyje, laisvai krentantis iš 182 m aukščio, o tu tiesiog stovi virš viso to vaizdo ir džiaugiesi momentu. Vaizdas lyg iš pasakos. Šalia krioklio įrengta apžvalgos aikštelė, ant kurios stovėdamas priverti savo širdį plakti greičiau. Taip pat šalia yra pastatytas viešbutis, kad po ilgos ir varginančios kelionės, turistai ramiai galėtų pailsėti grožėdamiesi slėnio vaizdais. Tačiau mes nusprendėme nelikti ir keliauti namo, atgal į Mossą.